You are watching the free version of the course to watch the rest of the lessons Subscribe to Course now

Courses

What you will learn:

  1. Examples and types of customer service and experience
  2. Conditions for responding to customer questions
  3. The most important differences between e-commerce and regular customer service
  4. Qualities that must be present in a support employee
  5. Customer experience during the time of purchase and after completing the purchase

About Zed:

Z is a Saudi holding company, established in 2017 AD, aiming to enable the retail sector to enter the world of electronic retail in an easy and professional manner.

Interviewer:

  1. Introduction

  2. Types of customer service

  3. Customer Service Team Tools Online Store

  4. Practical application

  5. Characteristics of a customer service employee

  6. How do we serve the largest number at the lowest cost

  7. The difference between customer service in online stores and in traditional stores

  8. Conclusion: Customer service in the online store

Features of watching it in Zed Academy:

  1. Can be viewed anywhere and anytime.
  2. Valid to watch for life.
  3. Easy to view from your phone.

- You can subscribe to all different payment methods: “Apple Pay - Visa - Mada - MasterCard - Bank Transfer”

Register to receive Tamim Al-Ghanem's passion juice.

Good health to you?❤️

You are watching the free version of the course To watch the rest of the lessons, subscribe to the course now
Subscribe Now
2 weeks ago

Hadeel Ahmad

3 weeks ago

عبدالسلام علي صالح عبدالقوي

2 months ago

خالد سلطان الحارثي

3 months ago

أحمد عادل عبدالعزيز الظريف

3 months ago

ساره العبيد

3 months ago

ساره العبيد

3 months ago

نوره الزهراني

3 months ago

NH Design

4 months ago

aiooosh 12

7 months ago

فن الحربي

9 months ago

عمر صنعان

10 months ago

سعد البلوي

11 months ago

جابر احمد الحربي

شهادة مسار الانطلاق اعتز وافتخر فيها لأنها مليئة بالمعلومات القيمة التي استفدت منها
11 months ago

جابر احمد الحربي

شهادة مسار الانطلاق اعتز وافتخر فيها لأنها مليئة بالمعلومات القيمة التي استفدت منها
1 year ago

Abo Tameem

1 year ago

Sarah Alsaeed

1 year ago

ROQAIH OMAR BAFANA

1 year ago

غاليه الغامدي

1 year ago

منى وجيه محمود دويك

1 year ago

شريفه عسيري

شكرا على المعلومات المفيده 😊
1 year ago

رنيم ابراهيم

1 year ago

Nouf AL-Otaibi

2 years ago

Nora Khaled

الدورة رائعة بالعموم ، ينقصها بشكل كبير (وهو الجانب الأهم اللي كنت أبحث عنه) شرح تفصيلي لخدمة العملاء الاستباقية وأفضل الممارسات لها ، أنا فاهم وعارف أهميتها بشكل كبير لكن محتاج تفاصيل عميقة عن كيف أشتغل على هالأمر في متجري وأحقق أعلى النتائج .. الدكتور تميم خبرة مميزة جداً ما شاء الله وأحزنني أن الدورة كانت قصيرة وسريعة .. اليوم عشان ننافس نحتاج شغل احترافي جداً وهذا يحتاج عمق أكثر ، بالعموم ألف شكر لكم وللدكتور تميم وبانتظار دورة خدمة العملاء الاحترافية المطولة عشان نستفيد منها احنا وفريقنا
2 years ago

Nora Khaled

الدورة رائعة بالعموم ، ينقصها بشكل كبير (وهو الجانب الأهم اللي كنت أبحث عنه) شرح تفصيلي لخدمة العملاء الاستباقية وأفضل الممارسات لها ، أنا فاهم وعارف أهميتها بشكل كبير لكن محتاج تفاصيل عميقة عن كيف أشتغل على هالأمر في متجري وأحقق أعلى النتائج .. الدكتور تميم خبرة مميزة جداً ما شاء الله وأحزنني أن الدورة كانت قصيرة وسريعة .. اليوم عشان ننافس نحتاج شغل احترافي جداً وهذا يحتاج عمق أكثر ، بالعموم ألف شكر لكم وللدكتور تميم وبانتظار دورة خدمة العملاء الاحترافية المطولة عشان نستفيد منها احنا وفريقنا
3 From reviews